Ansvarstagande

Med tanke på min historik det senaste dygnet så känns det som om jag borde ligga nedstoppad vid det här laget.

Kom precis hem från Farmor och Farfar. Det var faktisk väldigt mysigt och även fast jag älskar mina kusiner så är det rätt skönt att ibland få vara ensam med mina farföräldrar. Mycket uppskattat.
Ikväll pratade vi, åt mat och eftersom varken jag eller André hade möjlighet att smaka på hennes tredje efterrätt igår så hade hon varit så snäll och sparat en bit och det var faktisk väldigt gott!

Sen blev det godis och Poker. De sista omgångarna var jag väl inte så "vaken" men jag kom nog iallafall inte riktigt sist :)
Och nu då? Varför ligger jag inte under mitt svala duntäcke i min lagom hårda säng och slappnar av för!?
Jo, eftersom jag har en 2 år yngre bror och folk kan säga vad de vill och jag kan säga vad jag vill och jag vet att han är, iallafall 12 år men jag älskar honom och om mina föräldrar är på fest och han är ute och ränner så tänker jag nog inte somna förens han är hemma. Kalla mig tråkig men jag skulle ändå inte kunna komma till ro om jag visste att han var ute. Ibland måste man ta lite ansvar även fast man inte direkt måste.

Men jag satt tiden på kl 24.00 så förhoppningsvis är han en snäll liten broder och följer mina egengjorda regler. Så om 1 timme är förhoppningsvis hela familjen samlad och jag kan slappna av, eller ja, iallafall halva...

Nu ska jag nog blogga lite, mysa lite och ha lite egentid som det inte känns som att jag har haft nu på några timmar. Blir säkert minst ett One Tree Hill också :)

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0