Wierd

Oj! Idag har det vart en jätte konstig dag!
Vaknade och kände kanske inte riktigt för att gå till skolan men jag åkte dit och redan på första lektionen fick jag lite problem med ögonen. Har hänt några gånger förut och grejen är att jag kan titta rakt fram och jag ser absolut ingenting på sidorna. Jag har ha handen snett framför mig men jag ser inte en skymt av den! Det är super läskigt, man känner sig helt bortkopplad och frånvarande.
Sen på 3 lektionen när ögonen grejen hade börjat försvinna så började jag må riktigt illa och fick jätte ont i huvudet. Så jag åkte hem med 11.40 bussen. Hemma vid 12 och så la jag mig bara på soffan och sov i 3 timmar.

Usch. Mamma säger att det kunde bero på stress och så kan det mycket väl vara. Har ont i magen och håller på att gå i tusen bitar över allt plugg som cirkulerar just nu!
Om jag överlever imorgondagen så ska jag nog se New Moon på kvällen. Hoppas det, känner att jag behöver en riktigt isbrytare nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0