TOMTELUVAN ÄR HITTAD!

Tack Mamma! Tack Amelia! Tack PanduroHobby!
Ni kan inte förstå att jag faktisk hittade en tomteluva, en lång och fluffig, en sån som jag vill ha.
Jag måste tyvärr ta tillbaka att jag kommer gå runt med den hela December nu när jag hittat mig absoluta favorit mössa men jag kommer definitivt värva dom :)

Idag ska jag vara på stan. Först nu, snart, på förmiddagen med mina föräldrar och eftersom pappa är med så blir det väl rekord snabbt (inte bara för att han är sjuk) och sen blir det väl lite mer utdraget när jag och Jasmine ska dit i eftermiddag. Så idag ska jag köpa tomteluvan och så ska jag traska runt med fluff mössan också ;)
Älskar den över allt annat just nu!

Kommentarer
Postat av: Sillen

Haha är det SANT, vad otroligt kul!!!!! Du måste berätta var du hittade den!

2009-11-09 @ 19:34:49
URL: http://limosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0