This Is It (for now)

Först ett stort Grattis till Caroline Seger som vann Diamantbollen på kvällens fotbollsgala, lite synd att jag missade nästan hela förutom de sista priserna, eftersom jag själv var och tränade.

Min största dröm är nog att vinna diamantbollen. Skulle vara så otroligt coolt. Men jag går ju kanske inte i tusen bitar om det inte blir så men drömma kan man ju alltid.

Är också hemskt ledsen för att jag inte skriver så flitigt och lägger ut så många bilder så både jag och ni vill, men så snart vi får hem den nya datorn som kameran funkar till så ska det bli bättre med bilder och förhoppningsvis roligare och att jag får mer insperation av att inte behöva sitta här uppe och uggle utan att jag faktisk kan byta från dag till dag.
Man får liksom inte så mycket insperation utav en växt, en trappa och en väg där bilarna monotont (tror att det är rätt ord) kör förbi. Nej, dammen och köket får gärna hjälpa mig lite.
Sen känner jag mig, för första gången, riktigt stressad utav allt plugg i skolan. Inte för att vi har så extremt mycket just nu men det är ett so jobb som jag verkligen vill ska bli helt perfekt, sen ska jag också läsa ut en bok tills om 2 veckor och sticka vantar och så är det matten också...

Och imorgon ska jag också se "This Is It" för andra gången.Imorgon blir det med min bror :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0