Tack Mössan



Tänk vad en mössa och lite uppdatering kan göra åt en blogg.
På bara några minuter hade jag nästan 10 komentarer att svara på. Kul! Hoppas det fortsätter såhär.
Fast kanske inte just precis nu...
Är nästan klar med So-uppsatsen och jag hoppas verkligen att allt ska gå som jag vill imorgon.
Ska på träning halv 8 och jag känner verkligen inte för det och på samma gång vill jag...

Och så kan jag fortfarande inte fatta att jag åker till Växsjö imorgon! Kl 17.00 går båten härifrån Gotland och sen kommer jag inte hem förens söndag natt, SÅ det här blogg-flytet får ta en paus och återvända på Måndag :)
Hinner nig skriva något mer ikväll och kanske något imorgon, om inte så vet ni varför :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0