Still Sick


(Eftersom ni inte fått se någon bild på så sjukt länge så tänkte jag att det var dags. En av bilderna från min och Emmas knäppa foto-dag. Ni kommer troligen få se dessa bilder om och om igen men här är iallafall den första ;) )


Fortfarande sjuk.
Det posetiva är att jag inte fryser/svettas längre. Nu svettas jag bara...och jag har inte haft fullt lite tråkigt idag plus att jag kan röra mig utan att känna mig svimfärdig.
Det negativa är att jag vill träna fotboll men jag får inte, jag vill gå till skolan och träffa alla kompisar där men jag får inte, jag vill träffa Emma men jag får inte.

Idag har jag iallafall kollat på film hela dagen, med ett avbrott för Frida (tidningen) och nu verkar det bara finnas ett ända mode/kändis magasin som jag inte läst det här månaden. Lite sorligt...
Filmerna jag såg var "Bridget Jones Dagbok" och "På spaning men Bridget Jones" och jag måste bara fråga en sak angående de filmerna; Är det bara jag som har drömt det eller kommer det faktisk en Bridget Jones 3???

Sen skickade jag iväg mamma till affären för att hyra film, Då blev det Marliey (vet inte hur man stavar det och jag orkar inte gå ner för trappen för att kolla) och Jag. Den var jätte mysig, rolig och super sorglig. Allt helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0