Presenter till alla!!

Ja! Idag fick jag äntligen gå till skolan :)
Men det bästa var ändå efter skolan då jag gick till Emma och sen gick vi en sväng på stan.
Emma skulle köpa present till Ella och jag skulle köpa farsdags present till pappa och lite presenter till mig själv också :) (SÅklart)

Ella fick en urgullig nalle och en bok som jag halvt valde åt henne. Ville egentligen att hon skulle få en barbie (alla flickors dröm) men nej, så blev det inte.
Pappa...kan jag inte säga ifall han skulle få för sig att läsa det här.
Jag fick den där kjolen som jag pratade om här. Vill ha  paljet tkavajen också men om inte det händer något makalöst med min egen lilla ekonomi så får jag spara lite eller önska mig i julklapp :)
Jag har också äntligen hittat och köpt en sån där urmysig fluffi fluff mössa!! Älskar den!!!!

Så fikade vi på Kaffe & Choklad affärens lilla fik och jag fick dricka min favorit choklad igen! :)

Kommentarer
Postat av: Leonard

Nu kom jag att tänka på julklappar dom ska med köpas snart ju :D



Förresten nu kan du rösta i helgens deltävling på bloggen, vore roligt om du röstade! :D Trevlig helg :)

2009-11-06 @ 19:01:59
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: matilda

Läs gärna mitt senaste inlägg och svara på frågan längst ner i det! Hur ser du på ditt liv, vad gör du med det?

http://elitecyclist.blogg.se/2009/november/doden-ar-mig-hack-i-hal-och-skriker-i-morgo.htm

2009-11-06 @ 22:06:08
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0