Hallå hörrni! :)

Hallå! :D
Har inte skrivit så mycket på sistone. Har vart ganska fullt upp! I fredags träffade jag Emma direkt efter skolan och vi babblade ju som vanligt, fikade och klämmde in en julmarknad, drog till Gården, kollade One Tree Hill och somnade.

Idag besökte vi ännu en julmarknad. Känns lite konstigt att redan ha vart på två stycken innan 1 advent. Men det ska ju börjas i tid!
Sen åkte jag ju iväg på träning och sen drog jag iväg till Mikaela och så såg vi Twilight (måste fräsha upp minnet) och The Proposal. Hade ju egentligen sätt både två men båda var så otroligt bra så jag ville se dem igen. Men Mikaela hade ju inte sätt någon så det var ju bra :)
Nu är jag hemma igen. André också. Mamma och Pappa är på if Varpas 100 års jubeleum (och jag förstår om vissa fastlänningar inte förstår vad jag pratar om nu) och när Stoffe ringde dit för 30 halvtimme sen så var dom långt ifrån redo att gå...Jag orkar nog inte sitta uppe eftersom jag ska ut till Slite imorgon och kolla på när p18 spelar sin första Futsal omgång. Blir hämtad ganska tidigt har jag för mig...Ska låta bli att låsa dörren också eftersom jag inte orkar bli väckt mitt i natten/morgonen av någon som står och bankar på mitt fönster och vill bli insläppt! Icke!

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: k a r o o f o t o -

hejhej! :)



är du sugen på en ny design?

kika in här i så fall :)

http://karoofoto.blogg.se/2009/november/forsaljning-hos-karoofoto.html



hör gärna av dig!

kram ♥

2009-11-22 @ 15:13:49
URL: http://karoofoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0