Good Morning

Eftersom jag sovit hela dagen idag - eller iallafall vilat framför tv:n - så är jag inte ett dugg trött just nu. Vaknade ju precis.
Ska nog börja lite smått på min so-uppsats om Irland.
Känner heller inte av febern så värst mycket men det gjorde jag ju iofs inte igår kväll heller och ändå vaknade jag upp helt sönder febrig och trött. Vet inte om jag går till skolan imorgon. Vill egentligen det eftersom jag är så rastlös av mig så klarar jag inte av tanken på att alla kompisar är i skolan och lär sig saker och har det roligt medans jag ligger och svettas i soffan under duntäcket samtidigt som alla mina hår på hela min kropp spretar av köld (fråga mig inte hur det går till) och tittar på tv och har jätte tråkigt!
Fy vad tråkigt och hemskt!
Men att gå till skolan med feber är nog ännu jobbigare skulle jag tro så det är väl bara att vänta ut den här skiten.

Kommentarer
Postat av: louise

gud va fin bild emilia ! :d<333

2009-11-05 @ 21:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0