Gomorgon!



Gomorgon!

Om jag hade fått bestämma idag så hade jag stannat hemma och myst framför massa amerikanska pratshower och lusläst Elin Klings blogg idag. Jag hade kanske bakat en mysig kaka och bara myst och haft det skönt här hemma idag!
Men så går det tyvärr inte till i min värld...
Idag fryser jag (kanske för att jag egentligen har ganska lite kläder...men ändå), har ingen lust att gå till skolan, har ingen lust att ta sprutan, har ingen lust att ha gympa och jag har verkligen ingen lust att åka ut i kylan ikväll och träna, visst det är skitkul att träna och jag älskar ju att träna utomhus men jag hatar när man måste ut och frysa på kvällen!! Usch o Fy!

Så hur ska jag ta mig igenom den här dagen? Gud, jag vet faktisk inte...får väl börja med att pappa får köra mig till skolan...

Ps. Det här med web kamera kommer jag verkligen utnyttja... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0