Emma&Emilia~Studiedag

Ja, idag hade vi studiedag och det var så otroligt skönt!
Emma kom och väckte mig kl 9 och då gick jag upp och så satte vi oss och såg på One Tree Hill och åt frukost i några timmar.
När klockan var 12 kände vi oss nöjda (eftersom vi nu har sätt klart hela säsong 2 också!!!) och vi gjorde oss iordning och lekte lite med web kameran (se videon som vi gjorde :) ) Vi ser ganska konstiga ut...ser ut som att (iallafall jag) har jätte mycket maskara på mig men det har jag egentligen inte alltså)

Sen åkte vi in till stan och lämnade lite böcker och fikade och pratade om allt möjligt, så som vi brukar. Sen åkte jag hem och nu har jag suttit också pluggat ett tag...


Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M

Vad roligt med videoblogg!

2009-12-03 @ 15:15:58
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0