Emma + Träningar

Igår kväll såg jag den första Johan Falk filmen. Kanske inte riktigt min typ av film precis. Jag fattade ingenting och vissa delar var så sjukt äckliga!
Men jag fick iallafall tillfälle att sticka lite på vanten och nu är jag lite frustrerad för jag får inte sticka mer eftersom jag ska göra tummhål men jag vet inte hur man gör. Men som tur är har vi slöjd imorgon :)

Idag däremot ska jag träffa Emma igen. Vi har inte planerat något speciellt men något hittar vi nog på. Jag ska fixa pizza till oss och brorsan och det blir väl ett äventyr försig...

Sen ikväll är det träningar.
Först med P18, innomhus den här gången. Från 17-18.00 tror jag.
Sen kl 19.00 är det träning med IFK, också innomhus, och den håller på till 20.30.

Sen antar jag att jag kommer dö i sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0