Utkast: Jag känner ...

Jag känner att jag inte hinner blogga så mycket nu för tiden och jag har ju t.o.m funderat på ett uppehåll nu i sommar.
Nr 1: Jag kommer ha ganska fullt upp
Nr 2: Jag orkar verkligen inte sitta inne hela dagarna och blogga då man kan vara ute i solen och vara med kompisar och ha kul! Nej, det går jag int emed på helt enkelt.
Men samtidigt känns det som att jag vill fortsätta för jag tycker ju det är kul. Så nu kommer jag enbart skriva om Fotboll.
Framför allt hur det går för mig innom ämnet men också hur det går för mitt nya favoritlag....(Kommer ett inlägg sen om det)
Så det blir super bra tror jag!
Snart ska jag iväg och spela Internmatch med Distriktslaget. Lollo sa något idag om att det uttagningen idag så det blir ju kul isåfall men ändå lite nervöst. Självklart vill jag ju komma med men samtidigt så om jag inte gör det så ger jag absolut inte upp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0