Ren jävla dagisnivå!

Är det varmt idag?
Har inte vart ute än...Har mest suttit här och ätit frukost. Smsat lite med Emma och hon kan tyvärr inte komma hit, riktigt synd...Men imorgon har jag lust att dra ihop ett gäng tjejer och göra nått. Kanske en liten tjejmiddag eller bara lite shopping eller nått. Någon som är med!?

Sen på söndag är det ju dags för seriestart...!! Äntligen!
Får också spela med nya stället, underbart! Och för första gången under hela min "fotbolls karriär" så har jag ett eget bestämmt nr. Har aldrig tyckt att det vart viktigt utan har bara tagit något. Bara jag får spela så skiter jag i resten ungefär...Alla kan ju inte spela fotboll så jag väljer att fokusera på det och vara lycklig istället för att gnälal om något speciellt nr. Men nu när vi skulle fixa nytt ställ så sa våra tränare att alla skulle ha sin egen tröja med sitt eget nr och på vägen till huset där vi skulle teste tröjorna så frågar min tränare vad jag vill ha för nr och det första som komme rupp i huvet är ju förstås....Nr 6. Malins heliga nr som hon hade i Umeå. Så nu har jag faktisk ett nr... :)

Men nått som jag blir så trött på är allt gnäll kring tröjor, shorts, sponsorer, bollar...ja allt gnälls det om.
Tröjorna är fula, shortsen är för "sladdriga", sponsoererna är för många och fula och bollarna är för stora!? Fan, sluta gnäll!!!
Här är vi ett gäng tjejer som får möjligheten att spela fotboll så varför gnälla om tröj-nr och bollar!? De sjunker till ren dagis-nivå och börjar (seriöst) nästan gråta om de inte får just "sitt" tröj-nr...Herregud säger jag bara!

Spelar ni fotboll för att se snygga ut eller för att ni älskar att spela!? Ibland undrar jag faktisk...

Kommentarer
Postat av: matilda

jag e på:)

2009-05-01 @ 16:40:07
Postat av: Bea <3

Jag kan inte tyvärr.. Jag och Emma hade typ funderat på att sova över men hennes låtsats mamma är ju här så jag har bestämt med Amanda.. Annars hade det varit kul :D

2009-05-01 @ 19:18:36
URL: http://absolutlybea.blogg.se/
Postat av: louise

du vet vad jag säger byt till p18:)<33

2009-05-04 @ 19:11:14
URL: http://louisestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0