Rekord!!

Gomorgon allihopa!
Slog rekord idag och gick upp halv 7! Jag börjar lära mig nu, äntligen!
Idag ska jag först till skolan, såklart. Tror inte att det händer något speciellt där idag...
Slutar vid 13.40 och då ska jag ta cykeln hem, göra något och sen ska jag ta bussen till Västergarn för att träffa Emma. Ska bli super mysigt och jag saknar verkligen hennes två hus! Måste vara där mer i sommar.
Där ska vi ju, som jag sa igår, gå igenom de sista grejerna till Bussluffen med sista dagens schema, packning och pengar + ett boende sen ska vi också få ordning på bloggen.
HA DET SUPER IDAG!

Kommentarer
Postat av: louise

duktigt emilia ! :)

2009-05-07 @ 20:58:37
URL: http://louisestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0