Read It, Feel It

Om 12 dagar är det den 27 maj vilket betyder....?
Jo, jag fyller 14 år och ska fira den med en heldag i skolan och en kväll med Champions League finalen på o´learys. Vi är väl ett gäng på 10-15 personer som ska dit och kolla. Ska bli riktigt mysigt och kul.
Iallafall så skrev jag ju att jag ska hitta mitt favoritlag isamband med Champions League och som det ser ut nu så är det väl Fc Barcelona och Manchester United som är vidare till final va?
Så om 12 dagar kommer jag alltså ha ett favorit lag som jag ska följa, känns väldigt kul faktisk.
Så nu sitter jag här och läser lite om de två lagen sen kommer ju mycket avgöras på deras spel också men lite koll måste jag ju ha i förväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0