Majungen

Åhh, God morgon!
Hur var er Valborg egentligen? Min var perfekt. Men jag tänker inte skriva så mycket om det, bilderna från igår får säga sitt.

Idag är det 1 Maj vilket betyder;

3 dagar kvar till seriestart
20 dagar kvar till bussluffen
27 dagar kvar till jag kan kalla mig själv 14 år!

Ja, Maj är nog min favorit månad.
Hela min familj fyller år;
8 Maj - Mamma
15 Maj - Pappa
24 Maj - André
27 Maj - Jag

Plus....

21 Maj - Min klasskompis Emma
22 Maj - En killkompis
23 Maj - Min kusin Olivia

I maj är också då fotbollssäsongen är som bäst! De första gångerna man kommer ut på riktigt gräs och får spela en riktig match! Gud va härligt! Så Maj är alltid en fullspäckad månad med 1000 födelsedagar, fotbollsmatcher på Helgerna (ja, både jag och brorsan spelar ju...) och ni i år ska bussluffen klämmas in också :)
Var nära på att det blev en resa till Stockholm också men det är som tur är uppflyttad ett par veckor!

Så idag ska jag kanske va med Emma, men det är väldigt oklart. Om inte så ska jag nog bara ta det lugnt, sola och njuta av att Maj har börjat!
Och igår fick jag ju också börja skriva dagbok, men jag måste säga att det var lite motigt igår kväll. Festen var slut och jag hade slumrat till framför tv:n...upp, klä om och så var man tvungen att sätta sig och skriva!? Haha, men det blir nog jätte bra ändå <3

Glad 1 Maj allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0