Frågor om blogg

Hittade lite frågor om att blogga så jag tänkte dela med mig av mina svar.

Hur gammal var du när du började blogga?

Jag tror jag var runt 12 år.

Varför började du blogga?

Hade läst ganska mycket bloggar och det började bli väldigt poulärt men ändå var det nästan ingen av mina närmaste kompisar som hade bloggar så jag tänkte testa bara för skojs skull och hade inga planer på att fortsätta och förälska mig i det.

Varför valde du det bloggnamn som du har idag?

För typ 6 månader sen hade jag en blogg på blogger.com som jag kallade för Majbarnet. Sen när jag bytte till blogg.se så ville jag byta. Så då blev det emiliasconfessions men efter 3 månader ingefär blev jag trött på det namnet och ville ha tillbaka majbarnet för det var ju ett sånt perfekt namn men då var det redan upptaget. Så jag funderade en stund oc med hjälp av min bästa kompis så kom jag fram till att Majungen egentligen var det absolut bästa. Så nu är det så och jag vill aldrig göra mig av med det namnet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0