...!?

"Vill bara gå fram till dig och berätta allt! Låta alla jävla piss känslor bara strömma ut! Men jag vågar inte...Vågar inte riskera att svika dig inte som en gång förut. Det får inte hända! Jag vågar inte komma nära dig, inte närmare än såhär, såhär är det jätte bra, eller okej, kanske liiiite närmare men inte mer, inte mer än liiiite till. Att tänka sig in i en situation där jag lämnar dig, där jag sviker och bara vänder ryggen är min värsta och ända mardröm. Vad ska jag göra!? Kan du inte berätta så jag fattar, skippa blickarna och de slingrande meningarna och bara säg det rätt ut! Säg vad jag ska göra, hur jag ska bete mig. Gör jag rätt, fel? Snälla, ta tag i mig, ruska om mig och berätta hur jag ska göra! Snälla, det skulle vara värt guld, verkligen...."


Kommentarer
Postat av: Jasmine

en kille ? :P<3

2009-05-04 @ 19:05:39
URL: http://sweetjasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0