Changes

Ja, nu kanske ni ser i lite ändringar i kategori-stapeln. Vissa av de gamla kategorierna använde jag inte ens så det var dags för lite ändring och jag måste faktisk erkänna att jag gjorde allt helt själv utan att klanta till det ;) I'm The Best!

Nej, Pappa fyller år, mamma är på krogen, André är "ute på byn" och jag sitter här och ska snart dra iväg till gården. Är det konstigt att min magkänsla inte är helt okej!?

Idag åkte Emma-älskling iväg till Väservik också, men vi hann ett One Tree Hill avsnitt innan iallafall. Bra det!
Imorgon har jag inga planer, sovmorgon och kanske in till stan med mamma blir nog bra eller så dyker det upp något under kvällen.

Nej, nu ska jag göra en film i Movie Maker (som vi gjort i skolan, ni får kanske se den sen) och sen ska jag troligen iväg till gården ;)

Kommentarer
Postat av: louise

emilia du behöver inte ändra ;) den är super fin :) <333333333

2009-05-16 @ 09:01:40
URL: http://louisestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0