Bussluffen närmar sig

Nu är det bara 4 dagar kvar tills jag åker iväg och bussluffar. Är inne i en fas då jag bara vill ut i världen och se och göra allt möjligt men om man är 14 år och har två föräldrar som jobbar innom ålderdomsorgen så är det inte så lätt.
Så det får bli en bussluff här på gotland för att stilla behövet en aning. Ska bli jätte spännande!
Har bara lite frågetecken över Onsdagen, då händer det en jäkla massa och jag vet inte om jag hinner med allt och hur jag ska få ihop det.
För det första så har jag ingen aning om när jag slutar skolan, det kan var allt från 14.00-14.30 och jag måste ju hinna in till "City" till 14.35 och ja, det går bara inte ihop. Men som tur är har jag världens bästa mentor så om det krisar så kan jag nog prata mig ur problemet.
Men sen på kvällen så ska jag kanske jobba på Gården på den s.k "6:a kvällen" och jag vet inte hur viktigt det är att jag är med på den men ja, om jag slipper undan så gör jag ju självklart det istället för att missa bussluffen.
Så, ja, några små frågetecken finns det allt, och jag som trodde allt var lugnt för någon vecka sen...SUCK!

Men här slänger jag iallafall upp schemat för vår luff, om någon är intreserad...?


Onsdag:

14.35 Linje 10 från Visby till Västergarn                                       
15.05 i Västergarn
Sova, Äta, Förbered



Torsdag:

ca kl 07.30 uppstigning
Frukost+morgondopp
12.02 Linje 10 från Västergarn till Visby
12.40 i Visby
13.30 Linje 41 från Visby till Gammelgarn
14.10 i Gammelgarn
Sova, Äta, Förbered

                                                           
Fredag:

06.25 Linje 41 från Gammelgarn till Visby
07.40 i VIsby
Frukost
08.35 Linje 20 från Visby till Fårösund
09.35 i fårosund
Äta glass
10.00 Linje 20 från Fårösund till Slite
10.40 i Slite
Lunch och Bada
12.40 Linje 20 från Slite till Tingstäde
13.00 i Tingstäde
Bada och fika
14.30 Linje 20 från Tingtäde till Visby
14.55 i Visby
15.35 Linje 12 från Visby till Bursvik
17.10 i Bursvik
Äta middag
18.35 Linje 11 från Bursvik till Visby
20.05 i VIsby
Sova

Myspys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0