Bonkat

Halloj!
Igår var det riktigt kul på Gården, gjorde äntligen klart min pärlplatta på mig själv! Har typ tagit 3 månader för mig att få den färdig och Kerstin blev super glad när jag äntligen blev klar.
Sen spelade vi Bonk, jag satt mest och titta på och höll i några kort men mer blev det inte, sen, utan att jag vet hur det gick till så hamnade jag i ett mörkt rum ensam med Fridlund och så satt vi och spelade Buzz, det var verkligen inte vad jag behövde kan jag säga!
Sen idag har jag vart ute på Traume och tittat på fotboll. Aik's 95:or mot Gute's 95:or. Var där för att kolla på Fridlund men sen var det ju super många som jag kände som var med så jag vet faktisk inte vilket lag jag hejade på.

Nu är jag här hemma och ikväll ska vi nog kolla på Eurovision eller hyra film eller nått. Mysigt blir det iallafall ;)

Kommentarer
Postat av: matilda

vem är fridlund? :P

2009-05-16 @ 19:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0