Snöstorm nivå 1!

Hej allihopa.
Tänkte gå och köpa senaste nr av SOLO idag nu på förmiddagen innan Emma kommer, är fortfarande väldigt sugen men jag vet inte riktigt om jag vågar mig ut i den totala snöstorm som härjar just nu. Det dånar och viner och snön bara virvlar omkring. Bussarna kanske är inställda...? Nej, så hemskt får det bara inte vara!  Idag blir det väl en typisk "Emma&Emilia-Mysdag" skulle jag tro. Popcorn, tidiningar, filmer, tv-serier och en massa prat antar jag att det blir idag.
Och gud vad sugen jag blev på SOLO nu! Kanske ska anta utmaningen att gå de ca 500 meter som skilljer det trygga hemmet mot den, idag, toma och öde affären...Hinner nog det innan Emma kommer. För lite kul måste man väl ändå få ha om det ändå ska vara sånt här skit väder. Men ändå, det känns lite som om att man riskerar sitt liv om man går utanför dörren idag. Och isånna här lägen är jag riktigt glad att jag inte äger någon hund som måste ut och rastas stup i kvarten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0