Smoothie-jakt

Ska gå in på recept.nu och kolla om jag kan hitta några nya goda smoothe recept som även är nyttiga. Försöker ju nu sluta med allt onyttigt och så, inte för att det går så himla bra men från och med NU ska jag verkligen börja på allvar, fram till Påsk (för det vore ju en katastrof om jag inte ens får äta lite godis på påsken!) och sen efter påsk får jag se om jag fortsätter eller inte. Det är inga pengar eller andra mutor som är med, bara min egna vilja.
Så ikväll när det är final i "Mästarnas Mästare" så måste jag ju ha något gott att smaska på. Resten av familjen kommer säkert sitta med en kaka men jag väljer en god smoothie istället.

(10 minuter senare)'

Hittade ingen som lockade, bara en med hallon men den är nästan exakt likadan som den jag ibland äter till frukost. Så jag åker upp i affären så får jag se vad som finns, och så blandar jag ihop något eget helt enkelt.

Sen kommer också lillkusinen Olivia, ska vara barnvakt en liten stund, myspys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0