Emilia Söderholm #6

Kom precis hem från en "tröj-provning", våra 2 tränare behövde hjälp och se hur stora/små tröjorna var på oss ungdoms-tjejer så jag fick åka dit som provdocka. Fick testa en SMALL och den var i det största laget...Men det funkar bra ändå. Har heller aldrig haft något bestämmt nummer och det ända jag vill ha finns inte i vårt gammla ställ, nämligen nummer 6, (gissa varför jag valde det nummret ;) ) så det är fixat nu. Men nya matchstället var rikigt snyggt, tröjan hade den riktiga IFK-färgen och den kommer verkligen matcha den gröna planen i sommar, och så vita shorts såklart. Verkar också vara riktigt bra med sponsorer och så, vi ska ha fyra stycken på tröjan och 2 på shortsen, så vi kommer få in ca 50.000 på bara sponsorer på 1 år, riktigt bra!

Känns också som att jag fokuserat mest på sport och träning så jag ska försöka gämna ut det med lite framtidsplaner, drömmar, mat, dryck och recept. Kommer också kasta in en ny kategori vilken är "skolan" vilket är en riktigt viktig del i om jag ska få fullfölja mina framtidsplaner och drömmar.
Och för att göra en riktigt kanon start på just den kategorin så tänker jag nu medela att jag fick MVG på fysik provet!! Är jätte glad eftersom fysik är mitt näst värsta ämne och jag har jätte svårt att hänga med i tankegången! Men det gick riktigt bra alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0