Damlaget Here I Come (again)

Hej allihopa.
Har kanska vart lite dålig uppdatering och kanske inte så mycket skriv om det bloggen egentligen handlar om men jag ska försöka få in lite mer sånt.
Kom nyss hem från träningen, tränade med vår nya tränare och det kändes jätte bra, lite flamsigt och så kanske för han är ju ny och vågar nog inte säga till oss om vi "sticker iväg", men det kommer jag jag tror att såfort vi kommer ut och kommer in i säsngen så blir nog allt bra...

Ikväll hade jag planerat att se "Gossip Girl" men för inte mer än 5 minuter sen ringde damlags tränaren och frågade om jag ville vara med och spela ikväll. Var lite tveksam, har ju spelat där ett antal gången och det känsn liksom inte bra...Jag är ju bara (snart) 14 och går upp och spelar på damnivå så även om jag får mycket beröm och de tycker att jag är jätte duktigt och att de vill ha med mig så ligger jag ju efter i spelet och tänket. Men det gäller ju också att ta möjligheterna och  eftersom jag är yngst påplan så kan de ju inte begära något, så det känns faktisk väldigt bra att kunan spela utan press...:D
Så ja, det ska bli kul.
Spelar mot P18 A-lag så det blir tufft motstånd men det ordnar sig...

Ha det bra...för det kommer inte jag ha imorgon när jag ska simma på morgonen....:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0