Nya kläder nya tankar

Förra inlägget var faktiskt premiär-inlägget mede mina nya fina design som ni inte kan ha undgått!
Men jag tänkte att designen i sig skulle få ett helt eget inlägg och inte dela med min strand-längtan.

För det första, Vad tycker ni om den?

Min mening är iallafall att den är, precis som min förra, ganska unik. Vad jag vet så är det inte många bloggar där du kan hitta massa tankebubblor. Och mitt marsvin-ansikte (som någon sa att det var) är ju också helt otroligt unikt!
Men även om jag älskar att den är unik så ser man ändå att det är underbara Sanna som gjort den. Hon har en alldeles underbar och speciell stil.

Men ni får inte bli så låsta vid "framsidan" av bloggen. Det finns ett par andra vinklar som ni inte får missa!
Så om du vill läsa lite mer om vem jag är, vilket är ganska bra eftersom jag försöker skriva lite personligt också så för att hänga med så kan det vara bra att ha koll på den texten som ni hittar om ni klickar på bilden här bredvid ---> (Jag, brun och fin från Turkiet). Där är det alltså bara att klicka om ni vill lära känna mig lite närmare.

Över Headern (eller i headern) finns det också ett par flikar som heter....

Fotbollsmeriter där ni kan läsa en liten berättelse om hur allt började och hur det har vart dessa 4-5 åren jag spelat fotboll. Ni kan också läsa vilka priser jag vunnit och jag hoppas att sidan kommer uppdateras mad massa nytt och skojigt så ni får hålla koll där lite då och då.

Höjdpunkter där ni enkelt kan hålla koll på vad som väntar mig här näst. Det kan vara en resa, en fotbollsmatch eller bara en tjejmiddag som jag vill hålla er uppdaterade om. Här är det extra viktigt att kika in ganska ofta eftersom ändringar och tilllägg troligen kommer flöda.

Bloggen är bara en kort liten berättelse om hur allt började och hur det gått under dessa 2 år jag varit aktiv bloggare. Där kan ni också läsa lite om vad jag bloggar om. Om ni nu missat det.

Tankebubblorna kväver väl också en liten förklaring och det är faktisk inte så svårt. I tankebubblorna finns bilder (som ni inte kan ha missat) och bilderna föreställer och representerar saker som jag kommer skriva om här i bloggen.

Emma: Min egen lilla Sill som är min absolut bästa vän pch storasyster i alla lägen!

Malin Moström: Min stora idol och förebild.

New York: Älskar ju shopping och en dröm är att knyta band till New York och allt vad storstäder heter!!

One Tree Hill: En stark vägledare som hjälpt mig igenom mycket.

Fotboll: Lever, äter, sover och drömmer fotboll. Finns i mitt liv 24/7 i 110%

Amerikanska flaggan: Ska åka på en Experience resa med STS språkresor 2011, runt i nordamerika. Kommer skriva lite då och då om det. Tankar, förväntingar, dagarna innan avresa och såklart under själva resan.

Det är väl det mesta om själv designen. Det kommer förfarande kanske lite pytte-ändringar men det är inget större.

Ps. Glöm inte att prenumerara via Bloglovin om ni gillar det ni läser <3

Kommentarer
Postat av: sara

fin blogg :)

2009-06-22 @ 11:04:39
URL: http://saranilsssoon.blogg.se/
Postat av: Leonard

Hej! Fin blogg du har! :)



Ska vi följa varandras bloggar via Bloglovin?



Trevlig kväll!



Leonard

2009-06-22 @ 11:18:54
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0