I just want someone who loves me...




För nästan exakt 1 månad sen gick jag och Emma över Hellarna, det var det sista vi skulle göra innan vår bussluff var över. Gå de km som återstod mellan Visby och Vibble och för att göra det hela lite mysigare så gick vi över Hellarna. Iallafall så lyssnade vi till AKONs Sorry, Blame it on me. Det är en sån grymt fin låt som man måste lyssna på någa för att förstå. Och då vi gick där kom vi båda fram till att vi skulle kunna förlåta vår pojkvän/sambo/man för nästan vad som hälst bara han skrev en sång med hjärtat och spelade upp den och skapade ett sånt där magiskt tillfälle.

Det är nästan exakt 1 år sedan jag hade mitt förra "förhållande" det varade under 3 dagar (Så ett riktigt förhållange var det ju absolut inte egentligen men en liten Fling vad det allt). En kväll låg jag bara där och lät en, inte så okänd, kille masera min rygg och berätta fr mig hur underbar jag var medans vi låg i soffan och tittade på "Jag skulle vart död". Det var underbart...på kvällarna/nätterna. Men på dagen förvandlades allt tll något helt annat och han blev kontrollerande och rent av bossig och gav mig ansvar jag inte skulle eller ville ha. Jag blev less och var redo att avsluta det hela men åter föll solen ner under havet och kvällen kom och ännu ett avsnitt av "Jag skulle vart död"...

Det är vad jag saknar nu och det är det jag saknat i ett helt år nu...Kärlek.
Tänk att längta efter något så smärtsamt men ändå så underbart. Längta efter någon som gör allt det där du vill att han ska göra utan att behöva be om det.
Längta efter någon som vill visa upp mig för vännerna, som vill spendera varje minut av varje dag nära en och att dessa underbara veckor leder till underbara månader och att man sen står varann så nära att man känner varje liten kroppsdel och känner till varje liten tanke. Man vet att man har någon där som fångar en om man faller, någon som ligger vaken och tänker på en om natten och som skickar söta sms dygnet runt trots att jag står bara ett par meter ifrån.

Och jag säger till er som Brooke sa till Mouth:

- "You know Mouth, when you asked me what girls want...
- "Yeah"
- "We just wants someone who loves us back..."

Jag vill bara ha någon som älskar mig för den jag är och som inte vill ändra någon ynka sak.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0