Sannas Rum

Ja, idag var det ju rebusjakten...det ända jag har att säga om den var att jag och Emma (H) fick ett uppdrag och vi klararde det inte! Känner mig så misslyckad! haha. Vi skulle till Bogegatan och hitta en lekplats. Först yrrar vi runt vid Irisdalsgatan och Rutegatan ett tag sen då vi äntligen hittar Bogegatan så hittar vi inte lekplatsen! Så det fanns inget annat att göra än att cykla bort till McD och köpa varm choklad och cykla tillbaka genom regnet till skolan igen. SUCK.

Sitter nu och väntar på att Sanna ska skicka ett mejl med allt hon måste veta inför designen men enligt hennes blogg är hon i London nu, tror att hon kommer hem ikväll och det kanske är lite svårt att fixa därifrån så jag får helt enkelt underhålla mig med något annat.

Har ni/har ni haft någon/några favorit bloggar. Jag har haft ett par stycken som jag läst dagligen faktisk (förutom mina kompisar och släktingars).

http://shopping.blogg.se/
Min första favoritblogg som jag följde under ett par varma sommarmånader. Det var också den här bloggen som fick mig börja blogga själv. Tack Amanda säger jag bara!

http://blondinbella.se/
Ja, nu idag har väl ungefär alla svenska tonårstjejer den här bloggen som sin favorit men jag har ledsnat! För ett år sen hade jag ingen aning om vem Bella var, började lite smått läsa bloggen, jag blev besatt och då hon började med sitt lilla "Tv-program" som varade någon minut för att marknadsföra sig själv inför Let's Dance så började jag ogilla henne (ja, Hata är ju trotts allt ett tungt och starkt ord...). Det händer att jag läser bloggen då och då men det är absolut ingen favorit längre!

http://kenzas.se/
Även här en blogg som de flesta unga tonårs tjejer i sverige går igenom. Jag tragglade igenom hennes blogg under ett par månader sen hade jag en period då jag slutade läsa bloggar och då jag kom tillbaka till det igen så har det aldrig blivit av att jag lagt någon större energi på henne och hennes blogg.

http://sannasrum.blogg.se/
Det här är min absoluta favoritblogg just nu! Jag tycker att hon har ganska många likheter med Bella L; Hon är aktiv innom politik, hon är intreserad av mode och skönhet och hon blandar helt meningslösa men ändå super härliga inlägg med lite djupare texter.
Jag gillar också hennes designer, hon är grym på allt det där med webdesign men också på att skriva och man förstår liksom melodin rakt igenom texterna vilket jag inte alltid gör.

Så nu när jag inte har något att göra, då jag redan kollat på lite One Tree Hill, då jag är för lat och för feg för att våga mig ut i regnet och gå de 300 meter och hyra en film, så tänker jag sätta mig ner, hämta ett glas dricka och läsa igenom ALLA Sannas tidigare inlägg. Bara för att vara Jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0