Omstart?

Nu har det gått dagar då jag funderat fram och tillbaka hur jag nu vill ha det med bloggen. Jag känner ett slags sug när jag läser andras bloggar som jag att jag bara vill sätta mig ner och skriva själv, men så fort jag sätter mig ner och är redo för att fylla det blanka "arket" så försvinner allt; Lusten, Viljan, Suget. Jag ger upp och så går det ett par timmar så är suger där och nyper i mig igen!

Jag är en person som behöver omstarter och allt ska ske väldigt drastiskt! Om jag ska möblera om mitt rum så tycker jag att man ska slänga ut precis allt innan man kan börja, även fast sängen bara ska vridas lite på och om byrån bara ska flyttas ett par meter. Det är så jag är...Nu när det gäller en omstart på bloggen så är jag rädd för att samma sak kommer hända. Jag älskar verkligen min design så jag tror inte att det kommer ryka men det kommer bli en omsortering bland kategorierna, kanske en ny inriktigt och jag funderar på att slänga alla tidigare inlägg för en total omstart...Men eftersom jag har på känn att en viss Emma/Sillen kommer protestera och få mig känna skuldkänslor kring detta så får vi se...
Men jag funderar på en omstart så ni får hålla ögonen öppna för förändringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0