Monki Kvasten!!

På Fredag åker jag iväg med familjen till Oskarshamn. Det är Andrés fotbollslag som ska spela Rödsle cup och, precis som förra året, så följer vi med. Förra året bodde vi i en stugby några km utanför centrum och fotbollsplanerna men i år har vi uppgraderat oss och kommer nu bo på ett hotell mitt i centrum med bara några 100 m till shoppingen och till planerna så det ska bli super! Men eftersom shoppingen i Oskarshamn = shoppingen på Gotland så ska vi försöka ta oss tid att åka in till Kalmar så att jag och mamma får shoppa lite. Så nu var jag inne på Monkis hemsida för att se om det möjligen skulle kunan finnas där och gissa vad!? Det finns!!! :) Så nu är jag super glad och jag får bara hålla tummarna för att det finns en lucka för shopping mellan matcherna!

Men mitt ända mål är; Monki Kvasten Storgatan Kaggensgatan, Kalmar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0