Miss You!

Herregud vad jag saknar bloggen!
Har bloggat nästan oavbrutet ända sedan jag var 12 år (två år tillbaka) och jag har nästan aldrig kännt att det är betungande utan bara roligt att sätta sig ner och skriva en stund. Nu på sista tiden har jag stupat rakt ner, som att jag missade ett trappsteg och föll rakt ner i avgrunden. Jag tror inte att så många av mina kompisar har märkt det men lärare, föräldrar, tränare och för att inte glömma mig själv, har märkt att jag orkar inte mer.
Just nu går jag runt som en Zombie, fångar de få ljusa stunder som dyker upp och när jag kommer hem så lägger jag mig och sover i några timmar, vaknar, äter mat, ser på tv och så somnar jag igen till nästa morgon då jag kliver upp 20 min innan jag måste cykla och så är jag Zombie igen...
Idag när jag kom hem från skolan så hade jag inte ens ork att ta mig de 300 m det är till affären för att köpa fika tills imorgon. Och idag blev jag lättad då jag fick ett sms från min tränare som skrev att träningen är inställd ikväll. Och nu sitter jag här och har inte lust att ta tag i någonting.

Men nu ska jag iallafall försöka ta mig tillbaka till bloggandet. Saknar det en aningen...(oj lögn...) Jag saknar det så innot i HELSIKE MYCKET!!


Kommentarer
Postat av: Jasmine

ja, du verkar deppig.. <3

2009-06-05 @ 14:40:11
URL: http://sweetjasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0