Lata dagar

Har vart och kollat på André och Fc Gute då de har spelat mot Roma. Vann med 6-0. Ganska kul att se och man blir så himla sugen på att spela själv! Tror jag kommer dö i helgen i Oskarshamn då jag ska sitta och kolla fotboll i 3 dagar utan att få spela själv!
Plus att träningen blev inställd ikväll, bara för att alla damer har jobb och typ alla i flicklaget har sommarjobb eller för lata för att träna! Suck. Så jag tog en promenad till Fridhem och tillbaka...i mina ballerina skor...Gissa om jag har skavsår och blåsor över hela fötterna nu! Så nu blir det barfota ett tag framöver eller så får jag sno André crocks.

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, sitter mest och räknar ner dagarna tills vi åker. Har helt gett upp alla planer på strandliv så jag antar att jag kommer sitta hemma, sola och fortsätta på "En shopaholic får en syster" och garva ihjäl mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0