Kalleponken och Sillen

Jag cyklade ju till stan och där mötte jag Kalleponken och Sillen <3 Vi hade jätte roligt som vanligt och så träffade vi Edith och Junia ett tag också. Jag var där för att köpa ett vitt linne till outfitten imorgon och hade också planerat att köpa ett långt guld halsband men jag hittade inget. När Emma gått på kör och alla andra gått hem så träffade jag Mamsen, vi gick och köpte lite "ladda mat" till ikväll.

Nu ska jag sätta mig och leta efter ett gulligt litet fik eller resturang eller något annat kul som jag och Emma kan luncha på imorgon efter skolavslutningen. Ska bli jätte mysigt men samtidigt så känns det bara som att jag är ivägen för Emma skulle göra något med sin släkt på eftermiddagen och jag känner mig alltid jätte ivägen när det gäller sånt...
Sen imorgon kväll ska jag fixa iordning en snygg Stockholm-Outfit och fixa en liten packning. Är jätte sugen på att köpa en ny väska. Så vi får se om jag spar det till Stockholm eller om jag gör det innan. Får vänta och se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0