I Need Some Help

Jag har vart en av dessa tråkiga och osmarta människor som ratat alla Gratis-sidor. Jag har varit medlem på dem men mest för att hjälpa andra att få poäng genom att låta dem värva mig men aldrig lagt ner någon större energi men nu ska jag verkligen försöka få ihop ett par presentkort på Gratismode.se.
Det ända man måste göra för att få ihop poäng är att bli medlem på vissa sidor, värva andra och ibland titta lite extra på erbjudanden. T.ex om man prenumererar på 3nr på en tidning så får man 25 poäng o.s.v.

Och även fast ni inte tänker lägga någon större energi så kan ni väl ändå använda länken HÄR och bli medlemmar så får jag iallafall ihop lite poäng och kan shoppa på er bekostnad ;)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0