9 små änglar med dubbskor <3

Haha, det känns verkligen inte som att mitt sommarlov har börjat än, 3 dagar har gått och jag är tröttare än var jag var när jag gick i skolan. haha. Det har vart full fart ända sedan morgonen på avslutningsdagen och den här eftermiddagen har jag inte gjort så mycket mer än att sitta här och ugga för jag orkar verkligen inte mer.
Ska det vara såhär?
Om man heter Emilia Söderholm så är det faktiskt precis såhär det ska vara!

Imorgondagen blir troligen ännu mer intensiv och jag har faktisk inte så stor koll på vart jag ska vara under eftermiddagen och det lilla kontroll-freaket har börjat krypa ut.
Men kl 9.30 ska jag iallafall vara uppe på IP och prata igenom dagen lite med Rebecca och Bea. Sen vid 10 kommer alla "gulliga" (haha) barn och sen kommer det vara fullfart hela dagen igenom ända till 15.00 då de små "gulliga" barnen blir hämtade av föräldrar som jag under denna vecka kallar gudagåvor.

Nejmen usch, nu låter det som att jag hatar barn men det gör jag verkligen inte men idag då jag låg underst i en hög av små 6-7 åriga, väldigt aggresvia, flickor med fotbollskor (jag var barfota...) så började jag tänka igenom vad jag egneltigen gett mig in på. MEN, ni får som sagt inte missförstå mig, jag älskar barn, det gör jag verkligen.
Så 5 timmar med de småflickorna kommer bli jätte mysigt i morgon, det lovar jag er! Ni borde vara riktigt avundsjuka.

Sen ska jag hem och duscha så kommer Emma hit. Ska bli jätte mysigt och skojigt. Hon ska få sina presenter och tårta och lite så. Sen blir det säkert en lång pratstund om allt mellan himmel-jord och språkresa och minst 1 avsnitt av One Tree Hill.
Sen är jag lite osäker på om det är träning imorgon kväll och det är det, det lilla kontroll-freaket reagerar på men vi får se imorgon helt enkelt.

Nu måste jag nog ner i säng och läsa/se one tree hill för om 12 timmar ska jag träffa mina små älsklingar; Elsa, Elsa, Agnes, Edda, Josefin, Vilma, Tilde...men...vi är ju 9 st i gruppen...? Ja, någon har jag glömt men hursomhelst så är de mina änglar med dubb.skor ändå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0