23 Juni

 Min dag
  • Sola
  • Läsa "En shopaholic får en syster"
  • Träna (boll, studdsmatta, styrka)
  • Lunch
  • Läsa "En shopahlic får en syster"
  • Sola
  • Träning (uppe på IP)

Usch, det här blir en sån där uppstrukturerad dag som jag egentligen inte gillar när det är sommarlov så jag tror jag skiter i det här schemat! Får se vad jag hittar på men nu ska jag iallafall gå ut och skriva.
Hoppas att ni får en lika bra dag som jag och om ni har lust att åka iväg till stranden så är det bara att ringa/sms:a för jag måste verkligen kommer dit snart!


Kommentarer
Postat av: ­Milly

Vilken fin blogg du har!

Hur är det med dig denna soliga dag?

Kram.

2009-06-23 @ 14:31:52
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0