"The Prorosal"

Hello!
Hemma igen från stan. Allt var helt perfekt! Filmen, Outfiten (eller vad det nu blir i plural?) och sällskapet.
Har läs i massa tidningar och filmen "The Proposal" har knappast fått toppbetyg där men enligt mig är den riktigt bra. Hysteriskt rolig, en udda "story" och så var den helt oförutsägbar! När jag ser en film brukar jag alltid, alltid försöka lista ut vad huvudpersonen kommer göra här näst eller hur det kommer sluta och självklart gjorde jag det även denna gång eller rättaresagt, jag försökte. Det gick liksom inte. För er som har sätt filmen så var jag helt säker ett tag på att Andrew skulle gå och gifta sig med Gert och i nästa stund var det ju uppenbart att det var han och Margaret som var ämnade för varann. Ja, helt oförutsägbar helt enkelt.

Fick också en snabb skymt av Emma som åker iväg (igen) imorgon...fast egentligen så gör det inte så mycket eftersom jag själv åker om bara ett par dagar.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

japp, filmen var toppenbra! :) <3

2009-07-21 @ 10:24:35
URL: http://sweetjasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0