Rachel Zoe Project

Hejsan!
Nu har jag suttit och kollat igenom en massa modebloggar över hela världen. Men min favorit blev nog Sea of Shoes som skrivs av 16 åriga Jane Aldridge som bor i Texas.

Och idag var vi ju iväg på Skarphäll och på ÖB och köpte det sista sakerna inför Burgsvik. Nu är det nog bara maten kvar. Och det är ju egentligen det bästa för när man är ute sådär så kan man ju handla med vad som helst onyttigt! Det är så bra med att åka bort, som när vi var i Turkiet nu sist så bestod min och brorsans frukost av; Macka med chokladsmör, flingor som var som chokldbollar, choklaspudding och vissa dagar blev det ett och annat kex också. Och även fast vi bara ska några mil söderut så hoppas jag på massa gott!
Och påtal om onyttigt så har jag bakat idag också, det blev choklasmuffins och jag gjorde det bara för att jag ville äta smeten så jag gjorde en smet där det stod i receptet att det skulle bli 15-20 muffins....det blev kanske 7 st...resten ligger som smet nere i min mage just nu.

Och om 1 timme ska jag se på tv. Det börjar en ny serie/dokumentär idag på tv3 som handlar om kändis stylisten Rachel Zoe. Ska bli spännande och se om det är något att ha eller inte.


(Rachel Zoe)

Kommentarer
Postat av: sanna ♥

Jobbar hennes mamma med kläder och sådant, eller hur kommer det sig att hon har så jäääkla mycket designerkläder? (:

2009-07-19 @ 19:06:24
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: sanna ♥

Ah, det känns gärna så, va...

Vad avis jag blir!

2009-07-19 @ 19:29:43
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0