P18cup - Första matchen - Dag 2

Hallå!
Kom nyss hem från matchen mot Fulham Fc. Det var kul att spela mot ett Engelskt lag och jag tyckte vi gjorde det skit bra och förlorade bara med 2-0. Medans Gotland Södra förlorade med 7-1 eller vad det var.
Jag spelade ytterback och mittback.
Så nu istället för att vänta ända tills sex så ska vi spela kl 16 och jag tror att det blir mot Värmdö. Och självklart kommer vi slå dom!

Imorgon tror jag att vi ska spela kl 11, hoppas att det bara blir 1 match imorgon för min kropp orkar verkligen inte mer. Plus att allt folk bara försvinner för sommarjobb så vi får ringa in nytt folk man som sommarjobbar ju också...men jag tror iallafall att vi skrapar ihop till 3 avbytare till matchen mot Värmdö.

Nu har jag inte gjort något speciellt, bara sätt lite på tv och ätit lite onyttigt och nu tvingar mamma i mig riktigt mat...suck. Allt är så äckligt när man har vart igång. Sen ska jag prata lite med Emma också sen hinner jag nog inte så mycket mer innan samlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0