P18cup - Andra matchen - Dag 1

Ja,  kroppen säger NEJ till ännu en dag med fotboll. Huvudet säger däremot JA även fast det har gått ganska dåligt. Men Men.

Så var jag ju med Jasmine mellan matcherna. Och vi gjorde inget speciellt. Tittade bara på några i hennes lag som dömde och kollade på annat kul folk ;) Sen kl 16.00 satte det igång igen. Andra matchen var mot Bollstanäs och även fast det satt långt inne så blev det 1-0 till oss ;) Det var ett tag sen vi slog ett fastlandslag. Men det var ganska jämt.
Sen efter matchen cyklade jag hem, sen till affären och köpte två liter tranbärsjuice (min nya favorit), sen hem duscha klä på mig och äta. Ja det är ganska mycket man hinner på 3 kvart ;) Jag kom ju bara lite sent till matchen som jag och Bea skulle se. Det var p18 mot.....ja, något annat lag. Ett gotländskt iallafall.
Sen satt vi där på lektaren och jag drack tranbär och så pratade vi och skojade så jag fick ont i huvudet.
Efter matchen skulle vi vänta på Jasmine så vi gick in i deras omklädningsrum och satt där ett tag och så när vi skulle cykla hem så spöregnade det! Lyckades iallafall skydda min mobil vilket var det viktigaste ;)

Och eftersom vi har vunnit båda matcherna idag så är det lungt, vi är med i A-slutspelet och kan som sämst komma 4:a ;) Så ingen press imorgon mot Fulham.. Skönt. Och så blir det iallafall lite sov morgon; kl halv 9 kan jag gå upp, eller ja, jag sätter kl på det sen kommer jag väl inte upp förens en halv timme efter. ;)
Imorgon är det iallafall match kl 11 ;)

NU SKA JAG SOVA! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0