"Om du tycker jag är en bitch så skulle du se min mamma"

Nu har det vart ganska dåligt uppdaterat här men det gå i vågor för mig. Det får ni helt enkelt stå ut med tycker jag.

Men igår var jag, som redan sagt, med Jasmine på snäck. Det var super mysigt och jag tycker verkligen att vi ska göra om det snart igen!

Idag har jag vart på stan med mamma. Och idag passar det bra att sätta på sig tröjan "Om du tycker att jag är en bitch, så skulle du se min mamma" som ligger någonstans i byrån...
Herregud! Idag vart det katastrof. Men det roligaste var då vi var inne på Coop och skulle handla "Chevappchichi"-krydda. Vi går dit och först hittar vi inte ens gången där kryddpåsarna står men efter ett tag så kom vi iallafall rätt...Och då finns inte kryddan som vi ska ha...Så mamma får lite damp men upptäcker snart att det fanns 2 "hyllor" med Chili-con-carne-krydda och börjar leta igenom hela "hyllan" ihopp om att någon ställt dem framför Chevapchichi-kryddan och ja...Där stod det 6 påsar med chevapchichi ;) Mamma blev skitglad och tar alla. Och såhär lyder dialogen mellan mig och min kära mor då vi går mot kassan:

Jag- Behöver vi verkligen 6 påsar?
Mamma-Nej...
Jag-Varför tog du 6 påsar då?
Mamma- (tyst..)
Jag-Gjorde du det för att hämnas?
Mamma- Ja....

Suck...Vilken mamma man har. Sen röt hon också åt 2 killar som stod mitt i cykelvägen och pratade så vi knappt kom förbi...Stackars män...

Kommentarer
Postat av: Jasmine

hihih ;) rolig mamma du har .

ja det stämmer det du säger, att vi måste till stranden igen ! Det var jättekul :)<3

2009-07-03 @ 19:10:38
URL: http://sweetjasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0