"ment to be-moment"

Hej Hej.
Idag har jag;

  1. Varit och hämtat klänningen till bröllopet. Det passade perfekt och vad super fin!!
  2. Träffat Jasmine och gått på stan med henne en stund
  3. Varit med om ett "ment to be-moment"

Det var nämligen så att för ungefär exakt 1 år sen var jag och Emma i Stockholm så var vi inne på det enorma Åhlens City och där hittade jag en underbar brun väska men lite fransar och så. Den var verkligen perfekt. Idag kommer jag inte ihåg varför jag inte köpte den. Kanske blev jag osäker eller så hade jag inte tillräckligt med pengar så jag lämnade den där, i affären och trodde att jag aldrig skulle se den igen. Men, idag, så ligger det en trave med väskor på ett bord inne på lilla Åhlens här på Gotland och självklart känner jag igen den direkt! Det är ju ödet!! Det är verkligen ment to be!! Plus att den var nedsatt med 100 kr och det gör ju inte saken sämre.
Så nu har jag packat den med alla dessa grejer som jag alltid bär med mig och nu ligger den som en liten hund bredvid stolen och väntar på att få hoppa upp på min axel och glänsa ;)
Plus att jag har blivit retad av min mamma och bror också. Pakt Pakt!! När jag kom hem och visade upp mitt köp och berättade att det var ett "ment to be moment" så sa det att alla mina köp, enligt mig, var "ment to be"....!!

Och den ska faktisk få göra premiär redan ikväll eftersom jag och Jasmine ska på bio. Det är hennes födelsedagspresent (haha hon fyller år i April...) och vi ska se "The Proposel" på Biostaden. Och då ska jag ju självklart ta med den! Måste också säga att jag är liten sugen på att sätta på mig den nya klänningen också....men ja, vi får sen. Jag orkar nästan inte vänta i 1 månad!


Kommentarer
Postat av: Jasmine

haha "mento to be.." :P men ska du klä upp dej för bio ? :P

själv tar jag vanliga, tycker du ska spara " din underbara klänning " tills bröllopet.

slår vad om att om du tar på dej den så kommer du spilla något på den ;) <3

2009-07-20 @ 14:55:25
URL: http://sweetjasmine.blogg.se/
Postat av: Madde

Vilket år är du född? :) 1994? :P kramar

2009-07-20 @ 16:24:36
URL: http://madeleineannidaniela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0