I Made it!

Ja, mitt rum blev klart idag iallafall. Det såg ju lite mörkt ut då jag slängde ut allting ur min garderob och sen kom jag på att det kanske inte var så smart och genomtänkt som det verkade... Men det gick.
Men så himla skönt att bli av med "prinsessklänningarna" jag hade när jag var liten och alla mammas gamla kläder som kunde ha passat in i en second-hand butik. Gud va gammalt!! Usch. Så nu har jag mer plats och mer än många galgar. Plus att man ser golvet på garderoben, väldigt trevligt. Hade glömt att det var gult, samma gula matta som i badrummet uppe ;) Så där på golvet i garderoben la jag Emmas tecke som hon har när hon sover här (och inte gör mig sällskap i min säng), min IFK-bag och de två väskor som jag använder mest och för att få in den riktiga "walk-in-closet"-känslan så har jag ställt alla mina sommar/vår skor (förutom fotbollskor och löparskor) där också. Ser super snyggt ut! Och på krokarna hänger det en kasse med raggisar, en galge med bara sjalar och lite väskor som jag inte använder så ofta och 2 skärp.

Om jag hinner så ska ni få se en bild....i sinnom tid.

Nu har jag fixat matsäck tills imorgon också. Jag och Jasmine ska ju till Snäck imorgon :) Ska bli super kul och det är första gången sen sommarlovet som jag träffar henne. Från att ha sett henne varje dag till att inte se henne på 3 veckor...usch. Sånt klarar jag verkligen inte av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0