Hejdå

Ja, det här blir nog det sista inlägget på ett par dagar. Kommer ju inte hem förenns på Måndag. Ska iallafall bli så otroligt kul att åka till Burgsvik. Jag har längtat efter det här ända sedan förra sommaren!! Packningen är inte klar än...typiskt mig...men jag har 1 timem imorgon då jag kan fixa det sista. Sen åker vi iväg vid 11, hoppas på glassstopp och så hoppas jag att pappa inte behöver stanna överallt för jobb men om jag känner honom rätt så kommer det bli 1 stopp i var tredje socken....Usch. Så egentligen hoppas jag på lite sämre väder så vi slipper sitta och dö i 2 timmar!

Och vart ni nu än är; I Värmland, I stan, I Burgsvik ja, Vart ni än är så hoppas jag att ni har det bra för det ska jag!!

Kommentarer
Postat av: Beatrice [foto, mode & vardag]

sv: jo! :)

är du med det ?

2009-07-23 @ 11:30:27
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0