Emma <3

Ja, igår-kvällen var väl helt okej. Varken en höjdarkväll eller ett botten-napp.
Mulle, Kattis och hela deras familj kom till oss vif 16.30 någonting så vi åt och drack och hade det mysigt. Sen vid 20.00-20.30 någonstans så bar det av ner till Kneippbyn för att spela minigolf. Jag och Mikaela var på lag och vi kom några poäng efter Jeppa och André som vann. Banan var ganska kul och jag funderar på att ta med Emma dit ikväll.

Ja, för det är faktisk sant. Jag har fått tag på Emma och om ungefär 1 timme så kommer hon hit. Ska bli så himla skönt att få träffa henne igen!
Och nu när faktisk solen kommer fram mer och mer så antar jag att vi ska ner till Hundutställningen (ca 1 km hemmifrån) och bara vara där och drömma oss bortåt... Sen ikväll så ska vi in till min faster och hennes familj för att fira, just min faster. Så Emma hänger med dit men jag tror nog att vi bara äter där för jag orkar verkligen inte sitta där 1 hel kväll och jag skulle aldrig vilja att Emma skulle vara med om det...Gud nej!
Så jag vet inte vad vi gör, kanske ner till utställningen för att kolla läger kvällstid, vilket troligen är helt sten dött med några skall ifrån tystnaden. Eller, som sagt, ner till Kneippbyn och tar en lov på stranden eller kanske lite minigolf. Ja, vi får se.
Sen imorgon så vet jag inte vad vi ska göra. Får se när Emma ska hem förstochfrämst men kanske blir lite utsällning då med och om det är sol så kanske det blir stranden eller en cykeltur. Ja, vi får se men ni kommer iallafall få all info lite senare..

Ha det bra för det ska jag!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Roligt. :)

2009-07-04 @ 12:00:33
URL: http://sweetjasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0