Before p18 cup

Gomorgon!
Idag är det sista dagen innan P18 cup vilket är en av de roligaste grejerna på året! Det är en 3 dagars cup och i år har vi 3 matcher i gruppspel och sen blir det ju semi och sen kanske final eller match om 3:dje - 4:de. Förra året kom vi 3:a och jag kommer ihåg att vi spelade i spöregn!

År ska vi spela mot Gotland Södra, Bollnäs (tror jag att det var, något med Boll iallafall) och Fulham FC. Första gången jag spelar mot ett icke-svenskt lag så det ska bli spännande.

Så nu ska jag iallafall ut och springa lite iför imorgon. Fast jag vet inte om jag ska ta den långa rondan på 5km eller den korta på 2,5 km?
Jag tror det blir den korta så att jag inte har ont överallt imorgon!

UPDATE; Igår kväll bet jag av mina naglar igen :(


Kommentarer
Postat av: Bea

Hej, så klart vill jag inte ha nåt bråk och jag förstår helt och hållet! Det var mer en kombination av min väldigt jobbiga mensvärk som jag skrev om i natt och att jag var sur på mina föräldrar. Förlåt igen!

Men om jag förstått rätt menade du att jag är "inbjuden" att vara med även om det var dom gamla tiderna när jag inte var med du saknade eller vill du återskapa sådana minnen och bara vara ni 4? Kram <3

2009-07-29 @ 16:57:18
URL: http://absolutlybea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0