12 hours sleep

Vad har hänt!?
Jag somnade kanske vid 1.00 igår och gissa när jag gick upp? Ungefär 12 timmar senare!! Typ halv 1 gick jag upp och jag trodde då att klockan bara var halv 12 och fick panik då det inte var så....
Tur att det inte är fint väder idag då-lite halv mulet-och att jag inte har något speciellt planerat.

Men eftersom jag sovit ett halv dygn nu (inte normalt för mig) så känner jag att jag måste göra något! Inte lägga mig och läsa, inte sitta här och inte slänga mig framför tv. Det klarar jag verkligen inte av just nu.

Så dagens uppgifter är:

Städa rummet och göra om lite också. (var ju på IKEA i Kalmar)
Leta reda på bra träningsövningar med "Gummisnöre" i Veckorevyn
Träna med "Gummisnöret" i minst 30 min.
Slå in Emmas present.

Ja, jag var ju på stan med Bea i förrgår och så var vi inne på Bokia. Och för några veckor sedan hittade jag en bok, Ost-indie-fararen och det är ju sånna böcker som hon älskar så nu när jag var där i förrgår så köpte jag den så ska hon få den nu när hon kommer hem imorgon. Eller iallafall under de närmsta dagarna för hon kanske vill vara med sin familj imorgon men man får väl hoppas iallafall....Fy vad jag saknar henne nu!!!

Vad ska ni göra idag då?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0