Lista nr 3



Det blir väldigt mycket listor nu men ni får stå ut :)

1. Ta närmasta bok och slå upp sida 18 rad 4 - Vad står det där?:
"pengarna som hade samlats in till reparationen av kyrktaket och"

2. Sträck ut din vänsta arm så långt du kan - Vad rör du vid?:
Mina fjärilssnören som hänger ner från taket

3. Vad var det senaste du såg på tv?:
One Tree Hill

4. Utan att se efter - Gissa hur mycket klockan är:
15.05

5. Bortsätt från datorn - Vad hör du just nu?:
Natasha Bedingfield

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?:
3 timmar sen. Gick från bilden till ytterdörren.

7. Vad tittade du på innan du började göra den här undersökningen?:
Facebook

8. Vad har du på dig?:
Vita ankelstrumpor. Replay Jeans. Svart linne. Rosa stickad tröja. Mina "vanliga" smycken.

9. Drömde du någon inatt - Isåfall vad?:
Nej, inte vad jag kommer ihåg

10. När skrattade du senast?:
När jag såg One Tree Hill för några minuter sen.

11. Vad finns på väggarna i det rum du är just nu?:
Mina New York tavlor <3 Och massa andra grejer.

12. Har du sett något konstigt på sistone?:
Nille City igår...

13. Vad tycker du om den här utmaningen?:
Kul! Lite udda.

14. Vilken var den senaste film du såg?:
Christmas Town

15. Om du blev multimilionär - Vad skulle du köpa?:
En resa till New York. En katt och en hund till Emma.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till?:
Min nya favorit låt är These Words med Idol-Alice.

17. Om du skulle förändra EN sak i världen - vad skulle det vara?:
Oj! Gud vad svårt...ta bort alla jävla bordeller kanske...

18. Vad tycker du om att dansa?:
Det värsta som finns!

19. George Bush?: Gammal Gubbe som gjort sitt.

20-21. Vad skulle dina barn heta? Pojke respektive flicka?:
Vilken rolig fråga! Jag har massa bra namn! Flickor: Myra. Maximilliana. Summer. Reza. Pojkar: Nemo. Elliot.

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?:
Om jag skulle!!! Om mamma och pappa hade bestämmt att vi skulle göra det hade jag dött av lycka!! Har faktist frågat mamma om vi inte kan göra det men nej...Men så fort jag får chansen så ska jag ta den!

23. Vad vill du att gud ska säga när du kommer till pärleporten?:  Ehh....jag är inte konfirmerad än och vet tyvärr inte vad frågan betyder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0