Längtar!!

Med risk för att låta som en riktig Shopaholic men: JAG MÅSTE IN TILL STAN!!! Jag har pengar och jag har fortfarande inte vart inne på rean!? Usch...Troligen i övermorgon ska jag belöna min prestation i fotbollen med ett skärp och lite hårprodukter! Längtar! Hihi.
Nej, först längtar jag till om några minuter för då är det Sex and the City i mitt rum.
Sen längtar jag till imorgon för då ska André spela i Klinte, kommer troligen dö där eftersom jag längtar ihjäl mig efter en liten fotboll!!
Sen tills iövermorgon för, om jag överlever morgondagen, så får jag spela!! Tjohoo! Skitkul att jag hamnade i 95 serien för där är det ju folk och lag jag inte brukar spela mot! Skit kul...men svårt.
Sen efterblir det ju som sagt shopping!!!
Sen längtar jag nog till 5 Januari. Ska fira Lolla riktigt ordentligt då...Men jag får panik för jag är inte ens klar med julklapparna till vissa och nu är det födelsedagar också!! Shit Shit!
Men mest (förutom fotbollen) så längtar jag till Stockholm. Jag och Emma ska dit och shoppa efter Nyår!! Gud vad jag längtar!! Det finns bara ett litet problem...Emma har ungefär 10 kr....Så jag måste hjälpa henne att spara lite. hah.

Älskar att längta till saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0